Subject: FW: Tartu tn 6 elektriauto laadija Tõrva linnas Tõrva vallas Valgamaal
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 08:07:08 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kangro, Kunnar <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 21, 2025 9:56 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Tartu tn 6 elektriauto laadija Tõrva linnas Tõrva vallas
Valgamaal

Tere

1. CAD joonis lisatud

2. Seletuskirja täiendatud.

3. Seletuskirjast sellist kohta ei leidnud, et kaabel kogu ulatuses
plaanitud lahtise kaevikuga.
4. Elektrumi seisukoht lisatud manusesse. Ei ole nende silmis täiendav IKÕ
vajalik.

5. Taastamisjoonis lisatud.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee <http://www.leonhard-weiss.ee/>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.
<http://www.leonhard-weiss.ee/>

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 16. mai 2025 10:53
To: Kangro, Kunnar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu tn 6 elektriauto laadija Tõrva linnas Tõrva vallas
Valgamaal

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
saada teile sageli meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks
see on oluline <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Esines projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, milledest tulenevalt
palun projekti täiendada ja esitada korrigeeritud projekt otse minu
e-postile:

1.	Esitada ka CAD joonis.
2.	Seletuskirjas on viide ainult kaitsevööndile, kuid lisada ka et
kilbist kavandatav kaabel ulatub ikkagi riigiteemaale (mis sügavus,
pikkus, kaitsetoru tugevus). Palun korrigeerida seletuskirja.

3.	Seletuskirjas on kirjas, et kaabel kavandatakse kogu ulatuses
lahtise kaevega, aga joonisel kinniselt?

4.	Kuna liitumiskilbist kavandatav kaabel ulatub TRAM maale, siis
selles osas TRAM ei nõu IKÕ seadmist, sest teenuse pakkuja Elektrilevi OÜ
kasuks on see ala IKÕga juba teise projekti raames kaetud (vasakpoolne
Elektrilevi kasuks seatud IKÕ ala).

Küll aga palume maaomanikku sellest teavitada, kas ta ise soovib seada
TRAM-iga IKÕ  lepingut või mitte? Palun maaomaniku seisukoht TRAMile
edastada.

5.	Palun lisada ka taastamise osa projekti juurde.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kangro, Kunnar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 8, 2025 12:32 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Tartu tn 6 elektriauto laadija Tõrva linnas Tõrva vallas
Valgamaal

Tere

Saadan projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee <http://www.leonhard-weiss.ee/>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.
<http://www.leonhard-weiss.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.